כיצד המידע יעניק לי יתרונות על המתחרים? - Dun & Bradstreet
הגנה עסקית
צמיחה עסקית
11.04.21

כיצד המידע יעניק לי יתרונות על המתחרים?

מאמרים

כיצד המידע יעניק לי יתרונות על המתחרים היתרון במידע עסקי מקדים על לקוחות וספקים כבר ידוע לרוב אנשי העסקים, אולם לא כולם יודעים שניתן להשיג מידע עסקי מדויק ומתומצת שיכול לתת לנו סיוע מיידי ומגוון יתרונות על המתחרים שלנו, "המידע שאנחנו מעניקים לאנשי עסקים לא רק גורם להם לנהל סיכונים באופן שקול ומדויק ומונע מהם להפסיד כספים, הוא גם מאפשר להם לזהות הזדמנויות עסקיות, כגון זירות צומחות, ואפילו לידים מדויקים, שמעניקים להם יתרון מהיר על פני המתחרים שלהם"

1920x670_forms

אם בעבר חלק מכריע מהאינפורמציה שקיבלנו על הפרטנרים העסקיים שלנו היה מתקבל על ידי חברים ומכרים ולא הרבה מעבר, הרי שהיום לא נגיע לפגישה עסקית חשובה ללא ביצוע חיפוש בגוגל ושאיבת מידע ממקורות זמינים על הפרטנרים העסקיים האלה, וזאת בכדי להתכונן טוב יותר לפגישה ולהגדיל את הסיכויים שהיא תשרת כראוי את המטרות העסקיות שלנו. אנחנו נחפש עליהם מידע שקשור לביצועים העסקיים ולהתנהלות העסקית שלהם, נחפש דיווחים בתקשורת שיעידו על האיתנות הפיננסית שלהם ועל תפיסת העולם העסקית והכללית של בעלי התפקידים המובילים בחברה. נחפש כל מידע שיכול לסייע לנו למקסם את ההזדמנויות העסקיות ולצמצם את הסיכונים האפשריים.

אולם לא תמיד כל המידע זמין, לא תמיד המידע שמגיע אלינו אמין, לא תמיד המידע הרלוונטי יגיע אלינו בזמן הנכון, כשאנחנו באמת זקוקים לו, ולא תמיד נדע להעריך כמה מידע חסר לנו כדי להבין את ההזדמנויות העסקיות שקיימות בפנינו בקשר עסקי נרקם או מתמשך.

מה אפשר לגלות על הפרטנרים העסקיים שלנו?

מעבר למידע הזמין המציף את הרשת, ניתן להשיג עוד מידע רב ממקורות מידע שונים, חלקם זמינים וחלקם פחות. ניתן לגלות 'מידע תומך' על האיתנות הפיננסית של הפרטנרים העסקיים שלנו, האם יש להם חשבונות מוגבלים או בעיות תזרים, אפשר לקבל דו"ח מקיף ודו"ח תמציתי המתאר את הפרמטרים העסקיים החשובים לנו לפני התקשרות עם גורם עסקי, או במהלך ההתקשרות עם אותו גורם על בסיס התראות שמגיעות ישירות למייל שלנו, והרשימה עוד ארוכה, "לחברת דן אנד ברדסטריט יש כלים המעניקים יתרון משמעותי לאנשי עסקים ובאים לידי ביטוי במגוון צורות ודרכים. אנחנו יודעים לתת דו"חות שישמשו כמצפן המכווין מנהלים שצריכים לקבל החלטות עסקיות באמצעות מידע מדויק וקשיח. יש לנו פונקציות שמעניקות מידע מתומצת ומיידי המגדיר מה הוא הסיכון העסקי בכל התקשרות עסקית חדשה, ובכל התקשרות עסקית קיימת. אנחנו עוקבים באופן שוטף אחר השינויים בשוק על מנת לצמצם באופן דראסטי את הסיכונים הפיננסים של הלקוחות שלנו ולשמור להם על הכסף", אומר אופיר שמואל, מנהל השיווק בחברת דן אנד ברדסטריט, "אולם, מעבר ליכולתנו לספק מידע המצמצם סיכונים עסקיים ומסייע למנהלים לקבל החלטות עסקיות נכונות, אנחנו יודעים לתת להם מידע שניתוח נכון שלו גם מייצר הזדמנויות עסקיות ומעניק 'לידים' מדויקים, דבר שמעניק להם יתרון על פני המתחרים שלהם".

כיצד מידע עסקי מייצר הזדמנויות עסקיות ספציפיות

כל עסק מחזיק במידע מסוים על הלקוחות שלו, גם אם מדובר במידע בסיסי. המידע הזה יכול לשמש לפעילויות שוטפות, אבל גם כדי ליזום פעילויות, אם כי באופן מוגבל ולא מספק, "אנחנו יודעים מי הם הלקוחות שלנו, מה הם מספרי הטלפון שלהם, מי איש הקשר בחברה, מה הח.פ. אבל האם זה מספיק? כמובן שלא. מעבר לעובדה שהמצב הכלכלי ורמת הסיכון שלהם יכולים להשתנות בלי שנדע, במיוחד במצבי משבר, יש גם מידע שימושי שיכול לסייע לנו למצוא הזדמנויות עסקיות", מסביר אופיר שמואל, "אנחנו מספקים מידע על אנשי קשר נוספים בארגון שיכולים לפתוח עבור הלקוחות שלנו תחום פעילות נוסף או להרחיב את הפעילות העסקית הקיימת שלהם.

המידע שאנו מעניקים לא מתחיל ונגמר ב"קובץ אקסל", אנחנו עם יד על הדופק ומעדכנים את הלקוחות שלנו על השינויים המתרחשים אצל הלקוחות, ספקים, וכל מי שמעניין את הלקוח לעקוב אחר הפעילות העסקית שלו. המידע הזה נושם ומתעדכן כל הזמן – המערכת שלנו מנגישה עבור הלקוחות את המידע הזה באופן אקטיבי ומאפשרת להשתמש בו כדי לקדם את העסק שלהם. בנוסף, יש לנו יכולות המאפשרות לדעת באופן מדויק ומיידי על שינויים קטנים וגדולים המתרחשים בעולם העסקים הגלובלי, תוך מיקוד על השוק בישראל".
תהליך הנחת 'היד על הדופק' של השוק הכלכלי בישראל גורם לכך שכמות המידע המצטבר המגיע לחברת דן אנד ברדסטריט הוא אדיר, אולם לחברה יש יכולת למקד את איסוף המידע, לעבד ולהנגיש אותו באופן שיעניק יתרונות ללקוחותיה, "אנחנו יודעים לתת ללקוחות שלנו יתרונות על המתחרים שלהם. אתה יכול לקבל מאגר מידע על לקוחות פוטנציאלים. למשל, אם נפתחה חברה בתחום שלך אתה מייד יכול לפנות אליה. מרגע שחברה רלוונטית עבורך נרשמה ברשם החברות אתה מייד תדע על כך והתהליך האוטומטי הזה מייצר לך 'לידים' מידיים.

לא משנה באיזה תחום אתה, מרגע שאתה יודע שיש לקוח פוטנציאלי חדש, יש לך יתרון גדול על כאלה שאינם יודעים, כל שכן בתקופה בה התחרותיות גוברת וקבלת המידע ראשון מעניקה הזדמנויות ויתרון על המתחרים. קבלת המידע ראשון גם מאפשרת לך להבין מתי לקוח נמצא בבעיה כספית כך שתוכל להגדיר תנאי תשלום בטוחים יותר או לגבות את הכספים לפני שתור הגובים גדל ומשתרך, ויוצר לחץ המקשה על החייב לעמוד בתשלומים לאלו שהגיעו לגבות מאוחר את החובות. יש עוד יתרונות רבים אחרים, והבשורה הגדולה היא שאם בעבר קבלת המידע הזה היה נחלתם של החברות הגדולות בלבד, כיום ניתן לספק אותו גם לעסקים קטנים ובינוניים".

אודות אופיר שמואל לכל הכתבות מאת אופיר שמואל
בנוסף אולי יעניין אותך גם
11.08.21

d&b Safe check – ניטור משלים להגנה על העסק שלכם

פיתוח טכנולוגי חדש של חברת דן אנד ברדסטריט יציג בפני אנשי כספים ומנהלי סיכונים, מידע על חברות בהן נרשמת פעילות עסקית חריגה הדורשת תשומת לב, "מדובר במוצר משלים שמספק למשתמשים אינדיקציות עסקיות חשובות על הפרטנרים העסקיים הקיימים, החדשים והפוטנציאליים שלהם, נתון חריג יכול להתריע מפני עסקאות 'עוקץ' ועסקאות עם גורמים הנמצאים בסכנת כשל עסקי" אומרת יפה פנט, מנהלת מחלקת המודיעין העסקי בדן אנד ברדסטריט

מאמרים
נשמח להכיר מקרוב ולעזור גם לעסק שלך לצמוח
077-7298003
שלחו
יצירת קשר

מלאו את הפרטים ומומחי דן אנד ברדסטריט
ילוו אתכם במציאת הפתרון שמתאים לכם

הערה על השדה
הערה על השדה
הערה על השדה
הערה על השדה
הערה על השדה
הערה על השדה
שלחו
פניתך התקבלה,
נציגנו יחזרו אליך בהקדם

כל הזכויות שמורות 2018 © דן אנד ברדסטריט ישראל

דן אנד ברדסטריט

פתרונות מידע גלובליים

צמיחה עסקית

הגנה עסקית

לשכת אשראי

פתרונות בהתאמה אישית

כתבות ומאמרים מקצועיים

כל הזכויות שמורות 2019 © דן אנד ברדסטריט ישראל