Chat with us, powered by LiveChat ללמוד מהגדולים איך להפוך לענקים - Dun & Bradstreet
הגנה עסקית
צמיחה עסקית
16.06.19

ללמוד מהגדולים איך להפוך לענקים

ענת סדוב, מנהלת אגף לקוחות עסקיים, דן אנד ברדסטריט

בואו ללמוד איך העסק שלכם יכול להיות גדול יותר, רווחי יותר ובעל תדמית טובה יותר, מבלי לפגוע ביציבות שלכם, בוודאות הנדרשת לשלב הגדילה, ובמוניטין שלכם.

ללמוד מהגדולים איך להפוך לענקים

הניסיון שלנו עם מאות מיליוני עסקים ברחבי העולם, כבר למעלה מ-178 שנים (הזמן טס כשנהנים) עוזר לנו לזהות הצלחה עסקית. בואו ללמוד מהמידע שיש ברשותנו על הקהילה העסקית המקומית והעולמית, ולראות איך גם העסק שלכם יכול להיות גדול יותר, רווחי יותר ובעל תדמית טובה יותר, מבלי לפגוע ביציבות שלכם, בוודאות הנדרשת לשלב הגדילה, ובמוניטין שלכם.

 

נעים להכיר,

ענת סדוב, מנהלת אגף לקוחות עסקיים, דן אנד ברדסטריט

"הצלחה עסקית זה העיסוק, התשוקה והמטרה שלי. הצטרפו גם אתם אליי להצלחה"

 

3 כללי ברזל להצלחה עסקית

אני רואה את זה בכל עבודה, פגישה או משימה שאני נדרשת אליה כשאני עובדת עם עסקים קטנים ובינוניים, ויודעת לומר שהרבה מהם לא יישארו כאלה, כי הם באמת חושבים, פועלים ומתנהגים כמו גדולים, כבר עכשיו. אז אחרי שמיפינו את העסקים המצליחים, העמידים והרווחיים ביותר, יש כמה כללי ברזל שחולשים על כל אחד מהם בדרכם להצלחה, כך שכולנו יכולים ללמוד מהם על האלמנטים החשובים ביותר בדרך לשם.

הכלל הראשון: להגן על העסק

חברות ועסקים שמעוניינים בצמיחה, חייבים להרחיב את מעגל הקשרים העסקיים שלהם ללקוחות חדשים, ספקים מתחומים שונים, ושיתופי פעולה עם עסקים נוספים. החלטות שכאלה מחייבות מידע. הטכנולוגיה המתקדמת, יחד עם מאגרי המידע הגדולים והמקצועיים ביותר בעולם – מאפשרים לכל עסק, ללא קשר לגודל, לתחום או למיקום שלו – לקבל את כל המידע הנדרש לו לפני קבלת כל החלטה על התקשרות עסקית.

החברות והעסקים המובילים בעולם עושים שימוש במודיעין עסקי, בדוחות אשראי של עסקים, ספקים ולקוחות, ובמידע מקדים על השווקים והענפים שהם נכנסים אליהם. נדמה לעיתים שמדובר בפריווילגיה יקרה ששמורה רק לחברות גדולות ועשירות, אבל, כאמור, הטכנולוגיה ביטלה את הצורך בהשקעה כספית ובמשאבי זמן של ניתוח ואיסוף מידע, כך שכל אחד יכול בלחיצת כפתור, פשוטו כמשמעו, לקבל את כל המידע הנדרש לו בעלות נגישה (ולעיתים אפילו מפתיעה לטובה).

כאן מתחילים להגן על העסק

הכלל השני: שימוש מושכל בדאטה

כולם מדברים על דאטה והחשיבות שלה, אבל מעט מדי משתמשים בו נכון או ממקסמים את הפוטנציאל הטמון בו. בתור אלו שמחזיקים במאגר המידע העסקי הגלובלי הגדול בעולם, אנחנו יכולים לעזור לך להשתמש במידע שלנו, לטייב על הדאטה שיש ברשותך, ואפילו להצליב אותו עם שלנו. הדבר מאפשר לך לאתר לקוחות חדשים, חברות ועסקים שיכולים להיות רלוונטיים לצמיחה העסקית שלך, ומידע שיאפשר לך לקבל החלטות נכונות בצמתים החשובין בפיתוח העסקי.

ברגע שהעסק שלך מחזיק מאגר נתונים על הלקוחות, הספקים והחברות שאתה עובד איתם (וזה יכול להיות גם קובץ אקסל עם שמות ומספרי טלפון), אפשר לעשות כל-כך הרבה כדי להעמיק את הקשרים עם הלקוחות הקיימים, למצוא באמצעות המאגר שלנו לקוחות דומים, ולאתר בסנכרון עם המאגר גם אפשרויות עסקיות בשוק המקומי ומעבר לים.

הכפתור לצמיחה העסקית שלך

הכלל השלישי: לחזק ולהרחיב את הקשרים העסקיים

אין חברה או עסק שמצליחים בזכות עצמם בלבד, באוטונומיה מבודדת מהעולם החיצוני. קשרים עסקיים ושיתופי פעולה הם הדלק שכל עסק זקוק לו על מנת להתרחב ולהצליח. מאגרי המידע של דן אנד ברדסטריט מאפשרים לנו לספק לכם את כל המידע הדרוש לכם כדי שכל מהלך או קשר עסקי יהיו מגובים במידע מלא, מעמיק (אבל גם תכל'סי) ופרקטי לפני קבלת החלטות.

לפני שפונים לערוצי פיתוח חדשים, כל חברה מצליחה בוחנת קודם את האפשרויות שלה למקסם את העשייה העסקית הנוכחית שלה, באמצעות הגדלת מאגרי הלקוחות, הרחבת שיתופי הפעולה בתחום, והעמקת המקצועיות וארסנל הפתרונות שהחברה מספקת בתחום שהיא פעילה בו. המידע העסקי הרחב שלנו מאפשר לכם לגלות הזדמנויות עסקיות ואת החברות והספקים שיכולים לעזור לכם להגיע לשם.

 אני רוצה לדעת עוד 

ואם לא מתאים לי לגדול?

גם בזה אני נתקלת בעסקים רבים, רובם משפחתיים, שמרוצים מהמצב הקיים, ושהבינו שהרחבת וגדילת העסק לא תואמת בהכרח את "השורה התחתונה" של הרווח. חשוב לומר, שזה בסדר גמור, אבל חשוב להתייחס לשני מרכיבים מהותיים בהחלטה שכזו. האחד, גם לשמור על היציבות לאורך זמן זו סוג של צמיחה עסקית, מכיוון שאם יש חשש או החלטה של לגדול, גם צמצום הפעילות יכול להפתיע וחשוב לשמור על היציבות הזו שאכן תהיה כזו. הדבר השני, והלא פחות חשוב, הוא הצורך להגן את העסק גם ללא התרחבות עסקית. ההגנה על העסק, קבלת המידע בזמן הקריטי של קבלת החלטות, הם חייבים להיות נר לרגליהם של בעלי עסקים, קטנים ובינוניים, עם שאיפות גדילה או יציבות. אחרת, ללא הגנה שכזו, העסק מעמיד את עצמו בכל רגע נתון למכשול, האטה, או אפילו סכנה.

לצאת מאזור הנוחות זה חשוב.

האתגר המרכזי של עסקים קטנים ובינוניים הוא היכולת לפרוץ קדימה. הערבויות הנדרשות והמשאבים המתוכננים נראים מאיימים מדי, ולעיתים קיבעון במקום, משול גם להתחלה של נסיגה לאחור מבחינת ההתפתחות העסקית. לכן, חשובה הגדילה התמידית, בד בבד עם הגנה על העסק בכל הקשור לשותפים שבוחרים לדרך והמהלכים שרוצים לעשות איתם. הימנעות מעשייה שכזו, בגלל מחשבות (שגויות) על כך שמדובר בשירותים יקרים או ששמורים רק לחברות הגדולות בעולם – עלולה לגרום לכך שהעסק שלך לא יגיע לשם בעצמו.

נשמח להיות השותפים שלך בצמתים האלה, כדי שגם העסק שלך ילמד מהגדולים – איך להיות ענק.

 

בנוסף אולי יעניין אותך גם

23.06.19

נעים מאד, אתה בנק

האם אתם נוקטים באמצעי ההגנה הנדרשים, בדיוק כמו שהבנקים מגנים על עצמם?

מאמרים
23.06.19

האם אתם יודעים לאתר את הלקוחות שלכם?

המשימה הקשה, המאתגרת והמתסכלת ביותר שאנחנו נתקלים בה מול העסקים שאנחנו מלווים, היא איתור לקוחות חדשים

מאמרים
23.06.19

חברים עד לכסף: צמיחה והגנה עסקית חייבות ללכת ביחד

בעסקים, לא מדובר רק בקשרים אישיים ובחברויות. כל קשר עסקי טומן בחובו גם סיכונים. כדאי שנכיר גם את האפשרות להגן על עצמנו.

מאמרים
נשמח להכיר מקרוב ולעזור גם לעסק שלך לצמוח


שלחו
יצירת קשר

מלאו את הפרטים ומומחי דן אנד ברדסטריט
ילוו אתכם במציאת הפתרון שמתאים לכם

הערה על השדה
הערה על השדה
הערה על השדה
הערה על השדה
הערה על השדה
הערה על השדה
שלחו
פניתך התקבלה,
נציגנו יחזרו אליך בהקדם

כל הזכויות שמורות 2018 © דן אנד ברדסטריט ישראל

דן אנד ברדסטריט

פתרונות מידע גלובליים

צמיחה עסקית

הגנה עסקית

לשכת אשראי

פתרונות בהתאמה אישית

כתבות ומאמרים מקצועיים

כל הזכויות שמורות 2019 © דן אנד ברדסטריט ישראל