הטינדר של עולם העסקים - Dun & Bradstreet
הגנה עסקית
צמיחה עסקית
06.06.19

הטינדר של עולם העסקים: תנו לנו לשדך אתכם

איתי לוי, מנהל מכירות - מחלקה מסחרית, דן אנד ברדסטריט

טינדר של עסקים? יש דבר כזה. כמה קשה לנו לאתר את הלקוחות והספקים שאנחנו באמת רוצים לעבוד איתם. 

הטינדר-של-עולם-העסקים-תנו-לנו-לשדך-לכם

זה נראה לנו מסובך מדי ודורש משאבי זמן וכסף יקרים, עד שאנחנו נשארים בתוך המעגל המוכר, ממשיכים לסמוך על פה לאוזן, ובסוף משקיעים את האנרגיה שלנו באותם מקומות מוכרים, שכל השאר כבר חרשו לפנינו. מה אפשר לעשות? טוב ששאלתם.

כל העולם מדבר על זה ש-"דאטה זה הנפט החדש של עולם העסקים", ויש בזה משהו נכון, מכיוון שהטכנולוגיה מאפשרת לנו להשתמש בנתונים על מנת לעשות פרסונליזציה לצרכים שלנו ולייצר הכנסות. אנחנו רואים את זה בפייסבוק, באמזון, בגוגל, במועדוני הלקוחות שאנחנו מחוברים אליהם, ובכל מקום כמעט. כך זה גם בעולם הדייטינג והמדיה החברתית. אנחנו רואים כיצד הטכנולוגיה משדכת אותנו עם אנשים שמתאימים לנו יותר, שקרוב לוודא נרצה להיות איתם בקשר. זה עובד כך בדיוק גם בעולם העסקי.

"כשעסקים יודעים לעשות עסקים, אני יודע שהתרומה שלנו היא בלתי נפרדת מההצלחה שלך"

נעים להכיר,

איתי לוי

איתי לוי, מנהל המחלקה המסחרית, דן אנד ברדסטריט.

איך מייצרים שידוכים עסקיים מוצלחים?

קודם כל מתחילים במטרה. מה אנחנו צריכים כדי לקדם את העסק שלנו? האם אנחנו זקוקים ללקוחות חדשים, ספקים נוספים וטובים שיניעו את שרשרת האספקה, או לייצר שיתופי פעולה עם חברות ועסקים שירחיבו את הפעילות העסקית שלנו ויעזרו לפיתוח העסק?

לכל אלה יש מאגרי מידע ולא מעט חברות שמציעות כאלה. אבל כדי לייצר עבור עצמנו שידוך מוצלח וראוי, עלינו לשאול את עצמנו אם המאגר הזה אכן איכותי, עדכני, ומחולק לקטגוריות ותתי קטגוריות שיאפשרו לנו ליצור את הסינון בהתאם לצרכים שלנו. ולא פחות חשוב מזה, חשוב שמאחורי המאגר תהיה פלטפורמה טכנולוגית מתקדמת שתתמוך בכמויות המידע הללו ותאפשר לבצע את "השידוכים" העסקיים המבוקשים. כדאי גם שהמאגר הזה יהיה חוקי, אבל על כך בפעם אחרת.

דן אנד ברדסטריט מחזיקה במאגר העסקים הגדול ביותר בעולם. למעלה מ-300 מיליון עסקים, ארגונים וחברות נמצאים במאגר ומטוייבים על בסיס יומי בהתאם לפעילות העסקית, דירוג האשראי שלהם,מחזורי הכנסות, מספר מועסקים, הנישות העסקיות שהם חולשים עליהם ועוד. כל המאגרים מנותחים גם לגבי הפוטנציאל העסקי של כל אחד מהם. דווקא הגודל תמיד היווה מכשול לעסקים קטנים ובינוניים שלא מעט מהם חשבו שאנחנו משרתים בשל כך רק את העסקים הגדולים. אבל אם לומר את האמת, במקום שבו הגדולים יודעים למנף את הכוח שלהם ולקדם בזכות המידע שלנו יצירת קשרים עסקיים ענפים, דווקא העסקים הקטנים והבינוניים זקוקים לכוח שכזה יותר מכולם, מכיוון שאין להם גישה למידע וברוב המקרים אין להם את הכוח להניע שיתופי פעולה והתקשרויות עסקיות מספקות שיסייעו להם לגדול ולצמוח בקצב הרצוי.

איך מאגרי מידע יכולים לעזור לשידוך העסקי הבא שלך?

הנה כמה מהדרכים השכיחות ביותר, שרבים מהעסקים שאנחנו מלווים, עושים בהן שימוש על בסיס יומיומי, ומגיעים בזכותן לשותפים נכונים לעסק וללקוחות עם פוטנציאל גדול:

  • למצוא לקוחות ושותפים דומים לאלו שכבר יש לכם. אנחנו בוחנים את המידע שקיים ברשותכם (מספיקה רשימה של ח.פ או שמות חברות בלבד) ואנו מאתרים עבורכם עסקים, ספקים ולקוחות בעלי מאפיינים דומים. קוראים לזה Look-A-Like 🙂
  • התאמה אישית וגישה למאגרי המידע שלנו באמצעות בחירת מאפיינים שחשובים לכם שיהיו בלקוחות ובעסקים שאתם הכי רוצים לעבוד איתם. מדובר בכמה הקלקות פשוטות וללא צורך בידע טכנולוגי, שמציגות לכם בצד השני את רשימת הדיוור שאפשר להתחיל לעבוד איתה, כבר עכשיו

ואולי השידוך הטוב הבא, כבר נמצא לכם מתחת לאף

לעיתים קרובות, אנחנו מגלים שניתוח מאגר הלקוחות והעסקים שנמצא ברשותכם, הוא כבר מעולה ליצירת קשרים עסקיים טובים ומעמיקים יותר. אנחנו יכולים לנתח ולטייב את המאגר שלכם, להצליב אותו עם שלנו, ולמקסם כל קונטקט שנמצא אצלכם, או לשדך אתכם לקונטקט חדש בעלי אותם מאפיינים, שנאתר עבורכם.

תרשו לעצמכם להיות קצת יותר רומנטיים לגבי העסק שלכם. לעיתים, כל המושגים שמתלווים לעולם העסקי, למותגים ולחברות, במיוחד גדולות, משכיח מאיתנו שבסופו של דבר – כל העשייה העסקית מבוססת על אנשים. וככאלה, אנחנו צריכים לזכור, שזה אינטרס של כל אחד בעולם הזה להעמיק את הקשרים, למצוא חדשים, ולמקסם את הפוטנציאל בכל אחד מהם. וככל שנכיר בזה, ככל שנפסיק להיבהל מהחסמים שמונעים מאיתנו להגיע לקהלים חדשים, כך נוכל לצמוח טוב יותר, מהר יותר, ובסביבה עסקית נעימה, בטוחה ופורה, לכולם.

הצמיחה העסקית שלך מתחילה כאן

אודות אופיר שמואל לכל הכתבות מאת אופיר שמואל
בנוסף אולי יעניין אותך גם
29.12.21

תמונת מצב המשק מוכיחה: 2021 היא שנת החזרה למסלול הצמיחה

דו"ח סוף השנה של דן אנד ברדסטריט מוכיח כי בשנת 2021 העולם ככלל וישראל בפרט חזרו למסלול של צמיחה במשק. בהשוואה לשנת 2020 נרשמה עליה חדה בפתיחת עסקים וירידה חדה בסגירתם. ענפים כגון ההייטק, הנדל"ן, הפרמצבטיקה והכימיקלים הובילו בטבלת הענפים היציבים, בעוד ענפי המסעדות, הברים, בתי הקפה, אופנה והתיירות מובילים את טבלת הענפים הנמצאים בסיכון. עוד בדו"ח: התחזית הכלכלית לשנת 2022

תמונת מצב המשק
17.11.21

לא קופא: שוק הגלידות רותח!

בניגוד למסעדות, בתי הקפה והברים, ענף הגלידות צלח את משבר הקורונה בצורה סבירה יחסית ועם ירידה קלה בלבד בפדיון המצרפי. הטמעת משלוחי הגלידות והעליה בצריכת הגלידה בתוך הבית עזרה לחלק גדול מהשחקנים בשוק להתמודד היטב עם משבר הקורונה, ואף לנצל את האתגר ולהפכו להזדמנות. כעת, גם הירידה שנחוותה מתחילה להיעלם ושוק הגלידות חוזר לעצמו. אז מי נמצא ברשימת המרוויחים ומי נפגע מהמשבר? כיצד השפיעה המגפה על הענף? ומה תמונת המצב הנוכחית?

מאמרי מערכת
27.10.21

ארוחה בסיכון גבוה

הסיכון בפתיחת מסעדה או בית קפה היה יחסית גבוה עוד לפני התפשטות מגפת הקורונה, אך גלי המגפה והגבלות ההתקהלות פגעו קשות באלפי עסקים מתחום המסעדנות ורבים מהם, כולל ותיקים, נאלצו לסגור את בית העסק. מהי עוצמת הפגיעה בענף המסעדנות? מה הם האלמנטים שסייעו לעסקים לצלוח כלכלית את המגפה? עד כמה מצליח הענף להתאושש בשנת 2021? מחקר ענף המסעדות שבוצע על ידי חברת דן אנד ברדסטריט עונה על כל השאלות ומספק פרטים מעניינים על התקופה הסוערת שעוברת על התחום

מאמרי מערכת
נשמח להכיר מקרוב ולעזור גם לעסק שלך לצמוח
077-7298003
שלחו
יצירת קשר

מלאו את הפרטים ומומחי דן אנד ברדסטריט
ילוו אתכם במציאת הפתרון שמתאים לכם

הערה על השדה
הערה על השדה
הערה על השדה
הערה על השדה
הערה על השדה
הערה על השדה
שלחו
פניתך התקבלה,
נציגנו יחזרו אליך בהקדם

כל הזכויות שמורות 2018 © דן אנד ברדסטריט ישראל

דן אנד ברדסטריט

פתרונות מידע גלובליים

צמיחה עסקית

הגנה עסקית

לשכת אשראי

פתרונות בהתאמה אישית

כתבות ומאמרים מקצועיים

כל הזכויות שמורות 2019 © דן אנד ברדסטריט ישראל