הגנה עסקית
צמיחה עסקית

מחויבות למצוינות בשירות לקוחות

אנחנו ב-DB Credit מחויבים להתמדה והשקעה בלמידת צרכיהם של לקוחותינו ובמתן מענה איכותי לצרכים אלו, תוך מתן אוזן קשבת ומענה מקצועי בסוגיות אשראי.

ב-DB Credit אנו מקיימים תרבות ארגונית הדוגלת במצוינות בשירות ובמתן ערך ממשי ללקוחותינו, תוך תפישת "הלקוח במרכז".

במוקד הטלפוני שלנו  אנחנו "עוצרים את השעון" כדי לוודא שהנציגים שלנו יוכלו לקחת את כל הזמן הנדרש בכדי לסייע ולפתור את דאגותיהם של לקוחותינו.

אנו מספקים ללקוחותינו את "שירות השטיח האדום", כך שכל לקוח יודע כי הוא חשוב לנו ואנו נעשה הכל כדי לעזור לו לפתור כל בעיה ולענות על שאלותיו.

אנו קשובים ללא הרף למשוב מהלקוחות שלנו על האופן שבו אנו פועלים עבורם ובוחנים מה אנחנו יכולים לעשות אפילו טוב יותר כדי לייעל את השירות ולצמצם את הזמן והמאמץ שהיה עליהם להשקיע, ואנו מחויבים ליישם את המשוב כדי לקדם שיפורים נוספים בתהליכים שלנו.

אנו מתחייבים להמשיך להתפתח ולהתאים את עצמנו לשוק המשתנה ולצרכי לקוחותינו.

 

מחויבות להעשרה וחינוך צרכנים

כמובילה העולמית בתחום המידע העסקי והאשראי הצרכני, באחריותנו לסייע למלווים בניהול סיכון האשראי הצרכני, וחשוב מכך, להעצים את הצרכנים להבין ולהשתמש באחריות באשראי בחייהם הפיננסיים.

אחריות זו דורשת מחויבות – התחייבות מאתנו לשחק תפקיד מוביל לסייע לצרכנים להבין את יסודות ניהול האשראי וכיצד הם יכולים להפיק תועלת בשוק הולך וגדל זה הנשען על אשראי.

דן אנד ברדסטריט פועלת כלשכת אשראי מוסמכת מזה כ-15 שנה. אנו מאמינים במחויבותנו ליצור ולקדם תכנית חינוך והעשרה עבור הצרכן הישראלי מתוך ההבנה שידע וכלים נכונים יסיעו להצלחתו הכלכלית.

אנו מעצימים את עובדינו להיות שגרירי חינוך, מתנדבים מזמנם להשתתף בתוכניות חינוך לקבוצות הצרכנים והקהילות בהן הם חיים ועובדים.

המחויבות שלנו לחינוך אשראי נותרה חזקה, ורק תגדל ככל שנמשיך לחפש דרכים לעסוק ולעזור לחנך את הצרכנים.

 

מדדי השירות

DB Credit מציגה באמנה זו מדדי שירות נבחרים ללקוחותיה.

(להלן: "מדדי השירות")

  • מדדי השירות נועדו לכמת את איכות השירות הניתן ללקוחות החברה, על ידי DB Credit, ולהוות אמצעי שיטתי, רציף ומתמשך לשיפור השירות.
  • מדדי השירות מנוהלים ב-DB Credit באמצעות מדידה רחבה ומקיפה ונבחנים על ידי הנהלת החברה.
  • מדדי השירות מושפעים ממרכיבים רבים ודינאמיים, וככאלה, הם נתונים לשינויים.
  • שינוי במדדי השירות ילווה בהודעה באתר החברה.

 

מדד פניות הציבור

  • פניות רגילות 6 שעות
  • פניות דחופות 4 שעות

 

מדד טיפול בפניות הציבור (חזרה עם מענה ללקוח)

  • פניות רגילות – עד 2 ימי עסקים
  • פניות דחופות – עד יום עסקים

 

 DB Credit לשירותך

אנו עומדים לרשות לקוחותינו במגוון ערוצים ופועלים מסביב לשעון על מנת לשפר את התקשורת עמנו.

מרכז שירות הלקוחות של DB Credit מאפשר ללקוחותינו לקבל שירות איכותי בערוצים הבאים:

מוקד טלפוני 03-7330333 – בימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:30,

קבלת קהל – דן אנד ברדסטריט ישראל – דרך השלום 53, גבעתיים, ימים א'-ה', בין השעות 08:30-17:30

מוצרים נוספים

יצירת קשר

מלאו את הפרטים ומומחי דן אנד ברדסטריט
ילוו אתכם במציאת הפתרון שמתאים לכם

הערה על השדה
הערה על השדה
הערה על השדה
הערה על השדה
הערה על השדה
הערה על השדה
שלחו
פניתך התקבלה,
נציגנו יחזרו אליך בהקדם

כל הזכויות שמורות 2018 © דן אנד ברדסטריט ישראל

דן אנד ברדסטריט

פתרונות מידע גלובליים

צמיחה עסקית

הגנה עסקית

לשכת אשראי

פתרונות בהתאמה אישית

כתבות ומאמרים מקצועיים

כל הזכויות שמורות 2019 © דן אנד ברדסטריט ישראל

מתעניינים באמנת שירות ?
להצעה לחצו כאן
שלחו